2010年4月11日星期日

给你们的真心话

我忍我忍我一直忍
我忍了很久
为什么我要这样烦啊
讨厌死了
你们很讨人厌
一定要这样才甘愿
几岁了?还不会想!
废材啦
我不能够表现出来
否则情况会更糟
我只能够在这里发泄
写完这贴就要继续忍!
坦白说,对你们
我死心了!一堆废材!
算了算了
反正只有搞到大局毁了你们才会罢休!

3 条评论:

  1. Who are those guys?? Your form de is it?? I can slightly guess who are you talking about de la.. Hope I 'm not wrong..

    回复删除
  2. And don't put anything to yourself la.. You can tell my bro, he is your group leader what.. Or you can come to me, I'm always a good listener.. I'll try to help you de, as a senior..

    回复删除
  3. ...group leader ard got many problems to solve...
    theng and i will try to solve this problem..
    even iz very hard..

    回复删除